Monday 11 July 2011

Membersihkan.

Okay, i wanna share something about what happened to our country lately.
and i wanna conclude all this things. I talk about what i saw, what i heard.
Mm, i am not a pro-government, and not a pro-pakatan rakyat or whatsoever.
I just an observer.
Im gonna show you some of the pros and cons.
Can you conclude? Watch and think. 
Aku tau ni kerja dorg. Tapi mcm tak ada sifat humanity. betul tak?

Lepas tu isu perkauman naik. Aku tengok orang melayu maki bangsa bangsa lain dekat wall.
Menyalak sumpah seranah bangsa lain. Apa yang korg nak?
Kalau korang ni orang orang kerajaan, kenapa tak sokong Najib? 
1 Malaysia. United all races. Tapi nak menyalak lagi?
Mcm nii la melayu tipikal. Aku bukan nak kutuk bangsa aku. 
Korang nak 13 Mei tu balik ke? Mak bapak korang kena rodok semua?  
This demonstration shows everything.
Media? Lagi la banyak menipu.
Patriot? Kenapa dorang ada dekat situ?
Facebook? Masih ramai yang menyalak.
Politik? Semua korupsi. Aku tak nampak lagi yang mana betul.
Berhenti la provokasi.
Fikir la sendiri mana baik, mana buruk. Jangan jadi mcm budak kecik.
Kena jentik, dah nak menyalak.

No comments:

Post a Comment